#offerletter

salam ..
ohh dear.. pak cik post man datang rumah hantar surat tawaran daripada City u. hmm bidang bachelor of computer science and software engineering.. bidang yg aku minat (entah la). kalau diikutkan hati nak je aku terima tawaran ni.. dah la ade scholaships dari dr. faiz. hmm aku ni xde la power sgt programming..tp aku rase lg prefer kot dari multimedia. hmm aku masih ade masa nk pk tp. aku takut aku buat pilihan yg aku akn mnyesal.. kalau boleh aku xnk keluar dari kuis. sebab.,aku nk xberapa sukakan sosial..bak kata kawan aku aku da ok kat sana..aku xtahu la..tapi..tapi tapi.. lepas ade org yg aku benci tu ckp kalau aku masuk die akn blah dari situ buat aku lagi kuat untuk tidak pergi. bukan nk ckp ape..die takut aku rampas "kawan baik" dia.. bodoh betol.. ok la. aku rase aku ikut nasihat lecturer aku yg sgt memahami.. mungkin bg aku sekarang multimedia adalah azab tapi mugkin satu hari nanti mgkin jd sesuatu yg incredible .sape tahu kan? Allah xkan menguji hambanya kalau bukan pada kemampuannya. insyaallah aku mampu! 
(apa pon bidang yg penting tetapkan dalam hati belajar kerana Allah)-puan azrehan-

just for sharing : Allah xkan bg apa yg kita mahu tapi Allah akan bg apa yg kite perlu.

thats all.. salam september. :-)

Comments

Popular Posts