#nama

 cik kiah ! 
 hahaha..kenapa aku guna nama cik kiah..kenapa aku xguna nama aku. ok. let's me story.

nampak simple. nampak xlogik. tapi disebalik nama cik kiah tu tersembunyi satu memori yang sampai sekarang aku xmampu nk describe kebenarannya.
WHY? WHAT IT IS? ok
mungkin bagi korang ini mcm xpenting dan mungkin bila bace mesti ckp dalam hati "hek ele ini pon nk cerita" ..so what? this is my blog not yours. hahhaa just joke
okk..cerita die..

(summary je la)

aku di anugerahkan seorang kawan yng pada mulanya takut dgn aku. bila diingatkan balik..hahhaa..sgt kelakar masa tu.. aku pon xtahu kenapa aku hangin ngn die..diam x diam..rupanya.dia ada masalah yg amat besar..dan disebabkan itu kami rapat. (ada sebab lain jugak..hehehe) . aku ni jenis cepat simpati ngn org..tp kekadang ego. tapi kali ni.. aku pon pelik macam mane aku boleh begitu rapat dengan die. yela..dah la xpernah kenal sebelom ni..jauh skali bersua muka. tup tup..kami da jadi bestfriend dalam masa xsampai sebulan. sampaikan aku ni yg jenis xreti nk cerita problem pon..bila die atau aku ke yg kol mesti terus terkeluar semua masalah dalam hati. xke pelik tu. aku ni bukan senang untuk berkawan.bukan sombong tapi xreti nk mulakan perkenalan. hmm btw.. aku happy jumpa kamu sahabat. kamu hadir bawa sejuta erti dalam hari hari ku.

huhu..mungkin bagi korang ini biasa, tapi bg aku ini luar biasa. kalau nk diceritakan..mmg xhabis lah.. for me it is incredible ! huhu.. ohh ye..pasal nama cik kiah tu..ha..die la yng bagi sebenarnya banyak lagi nama nama yg die bg.. kami ni kalau da berborak mmg selalu masuk air..meleret2 sampai senak perut gelak.
kadang2 bila da xde topic nk borak.. benda yg luar alam pon kami buat borak. hadoii..dia ni mmg pandai buat lawak. aku sendiri xterlayan..hahahaha..ok la..tata 


                                                                                    credit to : toni fitayanti =)

Comments

Popular Posts