#header

hai hai hai hai..

3 entry berturut pada pagi yg sejuk ni..


orite.. aku cuma nk share kenapa header aku tu mcm pelik.. aku ni xde la creative sgt.. nama je budak IT tapi hampeh..btw. tu aku buat sendiri guna photoshop tanpa ada bantuan sape2..dan kalau korang nk komen buruk ke ape ke..silakan..aku xkisah..bagi aku usaha aku kepuasan aku..janji aku puas! huhuhu
kat sini aku buat header "Cik Kiah In The House" tu sebab ilham itu dtg dari kawan ting tong saya tu..hahaha.. =) peace yaw!
ok la..tu je nak cerita.. ada mase aku buat header lagi bagus.. tapi entah la..aku ni bukan budak creative..hmm.. camne ne nk proceed degree ni? alahai.. nasib nasib *sigh 

nanti aku certa kat entry akan dtg,kenapa kau highlight statement tu.. hmm. 

ok korang mata da ngntuk.. tido dulu yaw! assalamualaikum 

Comments

Popular Posts