#nawaitu

setiap perbuatan mesti kite mulakan dgn niat kan? huhu.. saje je.. 
actually saya nk cerita something yg da lama da terpendam.. 
sebuah kenangan yg xkesampaian.
tahun lepas.. 

nak dipendekkan cerita la.. satu hari..
aku xpasti bile..tp yg penting mase tu aku dah sem 2 as student foundation of information technology..
mase tu xsilap aku keluar pergi pasar ngn member2
that moment aku mmg xingt..samar2..tapi yg pasti!
aku masuk kedai buku..
aku ingt nak cari buku komik!(aku minat conan)
tapi..rupanya kedai buku tu xjual komik..almost all the book islamik..
tapi aku xkecewa pon..aku cari jugak la.. mane tau ada buku2 yang aku berkenan..
tapi.. lepas dok jalan2..aku pon terpandang benda nih!





*Naskhah Cinta*
-surah yassin & tahlil
-al ma'thurat
-al asma al husna
-surah surah amalan

ape pandangan korang? haha..mesti ingt untuk bakal imam la.. apa2 la.. kan?
hmm..honestly saya xminat nk labur harta atau duit saya untuk kaum adam yang belum sah jadi imam saya yang sah atau halal.

ok..back to story..
bila pandang benda tu..saya terus terniat dalam hati.. saya nk beli n nak hadiahkan naskah cinta ni untuk kawan saya..mase ulang tahun kelahiran die..
tapi mase tu member yg ikut tye untuk sape..saya xbg tahu..yela..niat kan..malas nk gtaw..ckp je..beli untuk kegunaan harian..huhuhu
mase tu dalam otak cuma satu.nak bg die tok hadiah bezday die..xsalah kan..naskah cinta..bunyi mcm weird tapi aku bagi die sebab aku nk die tahu aku sayangkan die kerana Allah..sebab tu aku belikan die yang ni.. tapi sayang..niat aku xkesampaian..aku masih simpan naskah ni..tp aku harap aku dapat bagi kat die satu hari nanti..untuk sekarang aku simpan sebagai tanda ingat aku yg xputus untuk die..nak guna sayang..lagipon..android da boley donlod mcm2 apps..huhu.. untuk harini ni jela.. 
aku berani post sebab..aku tahu xde sapa yg bce..including die.. 

#inspiration => naskah cinta#
 untuk hadiah tahun ni.. aku hanya bekalkan doa agar kau sentiasa dirahmati sahabat! happy ! and the most. sentiasa sehat selalu. 
nanti kalau takdir da tertulis aku pergi dulu.. aku harap naskah ni yang kau guna untuk sedekahkan ayat2 suci untuk aku buat bekalan.. #aku da mula merepek#
 k bye.. assalamualaikum dunia

Comments

Post a Comment

Popular Posts