#syukur

alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..
hanya itu yang mampu ku katakan saat dan detik ini..

dengan rendah hati aku panjatkan rase syukur dan berterima kasih atas hikmah yang telah Allah kurniakan.

betol la apa yang di katakan ade hikmah di sebalik ujian. Allah sentiasa bersama dngan org yng sabar. sabar kan sebahagian dari iman.

finally.pihak kuis da buka untuk tawaran ketiga tiga course. software,networking,dan multimedia.
dengan kata sepakat,aku pilih untuk jurusan rangkaian iaitu network. aku tahu mungkin ia terlalu berat.tapi xsalah aku menceburi..
semua bidang ada senang ada susah.
mana ade belajar senang? sapa ckap senang.. hmm.. guys wish me luck k.,doa kalian amatlah diperlukan. kite sama2 doakan kejayaan kite bersama

mgkin untuk kali ni, ni je dapat aku tulis.

salam aidil adha untuk semua umat islam di muka bumi Allah ni.

salam qurban untuk semua. *peace*

p/s : it hurts when people give me so much memories to remember but they dont even remember a single thing about it.

as long as i can breath. i will miss and love you with His permission.

#np sahabat by devotees

Comments

Popular Posts