#Programming

Just a smile and the rain is gone
Can hardly believe it, yeah
There's an angel standing next to me
Reaching for my heart..

huhuhu..atas tu lirik lagu Westlife. lagu ni lagu feveret aku.. sedap syehh sume lagu westlife..
eh..eh..bukan nak cite asal usul atau ape2 tentang Westlife. aku nak cerita pasal benda yang penah wat aku seperti mayat hidup di bilik mahupon di kelas suatu ketika dulu..walaupon dah basi dan layak masuk tong sampah..aku nak cite gak..sebab benda ni dah wat aku hampir putus harapan.dan lagi satu ni blog aku suka hati la nk cerita ape..hehehehe..hmm.. puas lecturer aku ajar..tapi aku tetap jugak rase blur..bukan blur biasa..blur tahap lembu kene hon sebab block jalan raya. fuhh.. aku da takut dah.mase tu aku semlast as foundation.. aku risau law kene repeat je.. huh.. risau gilerr.. aku pon xpaham kenapa aku xpaham subject tu..padahal tu baru basic..baru c+++ yg tahap tadika..belum tahap PMR.. huh..ni pon da pening.. mase tulah..aku mula decide yg aku xnak amik course yg ade kene mengena ngn programming.. aku xsanggup mati akibat pecah otak atau gila.. biarlah mati dalam keadaan yg elok. huh! stress aku satu sem tu..dah la bz dengan program.. (sukan) ..

hah! bukan subjek ni aku paling "suka" mase sem last tu.. ade lagi satu.. introduction to business..gile ahh.
dalam kelas satu patah ape pon aku xpaham.. ingt aku sorang je xsuka.,.upenya. hampir satu kelas xpaham..hahhaa.. die sebenarnye senang..sebab aku dah belajar perdagangan and ekonomi time spm dulu..tapi yg susahnye sebab istilah2 die yg wat aku pening! 

oppss..xnk cite pasal business..ade moment yg xpatut diingat dan malas nak ingat..

ok back to story.. hah! programming.. huh..mase tu ade gak aku merungut..asal la aku kene bljar benda ni.. 
grrr...xmenyesal tapi kenapa. 
setiap kali kelas ni aku mesti org yg paling senyap.. xpon aku lah org paling sibuk dengan benda lain sebab dah terlalu blur..contoh : bertwitter..bace blog..tumblr..ape? facebook? haha..facebokk kat makmal kene block..tapi twitter x..mungkin sebab dyrang oldschool kot..xtahu akan kewujudan twitter..hahahaha

wei.. exam programming ni bukan macam exam biasa..
"sila isi tempat kosong.."
"padankan dengan jawapan yang sesuai"
"bagikan maksud ................"

bukan camni derr..xde soh terjemah de.. 
 ade 3 section.. 
section A: macam biasa.. objective (soo boleh hantam)
section B: Structured Questions.
section C: programming question.

susah weii.. bayangkan kalau ade komputer depan mata mase exam korang ley la carik error die..ni xde..so kene manual la cari error..
itu lah yg dah buat aku gila suatu masa dulu.. 

haa...tgok la cth soklan die...

ni bukan jawapan taw..ni result die selepas buat programming tu.. 

ni programming tu..


aku saja nak share. ok bye bye. =)

Comments

Popular Posts