#pengalaman

assalamualaikum readers semua.. 

hihi.. btw thanks taw sebab sudi bertandang di halaman saya yg xseberapa ni..thanks!

based on title la kan.. aku pretty sure yg korang sume mesti ade pengalaman tersendiri kan..
pengalaman pahit atau pon manis..pengalaman jatuh basikal..dll
sakit x mase jatuh basikal tu..aku xprnah jatuh sebab aku mmg jaguh basikal dulu.. (sambil angkat kening) 
ape? xcaya? huhu..xpe la.. up to u guys la..hahaha
ehhh.. bukan ni aku nak cerita..aku nak share tok entry kali ni pasal pengalaman yg xsemua org boleh dapat..
unless kalau korang amik bahagian dalam bidang yang ade kene mengena dengan IT. 
 banyak ckp lak aku kan.. sori.

ok.pengalaman yang aku nk share kali ialah aku bukak CPU. 
best taw..best gilerrr..
hahaha..macam hape je kan? tapi tu lah.. pengalaman aku ngan classmates aku. 
bagi aku time tu aku mmg rase bangga sikit la.. sebab xsemua org buleh bukak benda alah tu.. bukak mungkin ramai boleh tapi kompenan2 dalam die uh..kalau bukak lepas tapiii bila nk pasang balik tak..jawabnye mengaum la komputer anda..
seriusly la..
 silap2 boleh meletup taw! 
beware ye.

huhu.. ok ni gambar2 yang aku nak share mase kejadian bukak & pasang CPU tuh. 

jyeaahhh..ni lah inti pati die.. 
 ni nama die..RAM..bukan ramlah RAM..


 beselirat kannn.. 
===============================================
ni gurauan semata okey :)
 ===============================================
okey..untuk kali ni..ni lah yang aku nk story..huhu..
ok bye bye.. nak sambung main games!
assalamualaikum.

Comments

Popular Posts