#kosong

hai.. harini aku cuma nk luahkan rase hati yang sangat upset. tadi aku tgok match bola kelantan vs atm. before ni.aku hope gile atm mng. tapi adat permainan la kan. pasti ade yg mng ade yang kalah. tp aku xkisah.sebab atm klah bermaruah. tapi yg aku kesah.cara permainan kelantan.just senang nk di katakan..penuh drama. aku gile2 geram.ahh..biarlah..nk sgt tanah kan..ha..hamikk. tapi aku tetap bangga ngn atm..jatuh mcm mne pon ttp semangat nk main. 

stop cerita pasal bola.

ni satu lagi rase hati aku.rindu.normal la manusia kan?
entah la..aku pon xtahu..mlm2 cenggini tetiba teringat kat kawan lama. ehh.. xpela. xberani cerita lebih sebab ade spy @ baruwa (mcm tu ke eja? tp mksd die same mcm busy body la..) hmm.. k la. bye


ohh ye.. ade announce sikit.kepada spy2. sila bg tau yang brkenaan yang picture die mase form 1 ade ngn aku.mintak halal. 


Comments

Popular Posts