#sahabat

hai korang. sebenarnya aku malas nk bukak cerita ni..tapi tadi aku baru dapat mesej dari seorang kawan yg sgt memahami..aku mmg ramai kawan.. ramai..mereka semua baik..aku je yg kurang baik..aku xlayak untuk berkawan ngn korang.. tapi aku still proud to be ur friend.. 

hahaha..oh ye cite pasal kawan @ sahabat ni mmg xhabis..ok.

aku nk tye la..ape erti persahabatan dan kawan? 
dulu aku puas bangkang yg kawan ngn sahabat lain ertinye..tapi untuk sekarang..for me..kedua2 nya sama..

pasal mesej...aku agak pelik..tapi xmustahil..aku xde bgtaw pasal blog aku ni..tp xmustahil kalau die tahu..die hantar mesej,camni.. 
"jalan mana yang ada pilih? kemana anda hendak tuju? itu yang akan menentukan arah kejayaan anda..untuk mencapai kejayaan anda harus pilih jalan yang betul" >untuk berjaya tetapkan misi dan visi..insyaallah kejayaan di tangan kite< (eza,2012)

seolah olah dia tahu yang aku dalam dilema.. haha..aku pon balas la,aku cakap terima kasih sebab bg semanagat n sangat memahami.. guess what die balas? huhu agak touched la.. sebak pon ade gak actually..
"always welcome,jgn pernah ucap terima kasih dalam persahabatan..coz dlm persahabatan perkataan tolong tak pernah lekang dari bibir".. 

hmm.. thanks sgt kat kamu kawan.. 

so for me.. sape nk kawan ngn aku..just be nice.. aku terima je..sebab..biar ramai kawan kan? hmm..tp kalau sape yg xnk..tp da terkawan ngn aku..pergi la jauh jauh..dan doa la bnyk2.. aku excident hilang ingatan..kan tu senang..kan kan kan? 
hahha..maaf melalut plak.. ok la.. 



Comments

Popular Posts