#facebook

3.00 am.

selama ni hanya hati yg menangis..tapi sekarang..hanya ibel yg ada untuk mengurangkn kedengaran esakkan ku..ye.tiada siapa tahu..malah setiap kali ditanya..penipuan terpaksa aku berikan..demi menutup segala kesedihan..aku bingung...baguslah kau dah jumpa.. terima kasih ye.. terima kasih..


kalau ade cik toni mugkin die boleh tolong saya..argghhhhhhhhh...benci! makin ditahan makin laju die turun..kenapa? selama ni apa yg aku buat..semua salah.. aku ni bodoh betol..ikut perasaan.. kalau nk tahu kan.. ko dgr x? ha..dgr x? aku rindu kau laaaa... susah sgt nk paham? 

#Ya Allah.. andai takdirku begini. aku redho..tapi aku mohon hilangkan segala ingtan tentang dia..aku benci aku benci rasa ni.. rasa yg dah buat aku mcm ni.. hanya kau yg maha mengetahui . 


Comments

Popular Posts